Обмін та повернення

Покупець має право та можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Повернення коштів здійснюється протягом 7-х робочих днів після отримання товару, що повернувся. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався та зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів” друковані видання належної якості не підлягають обміну, поверненню. У разі виявлення поліграфічного браку книжкової продукції Продавець за бажанням Покупця здійснює обмін товару на товар належної якості або здійснює повернення коштів у розмірі вартості поверненої продукції. Поліграфічний брак - це брак, отриманий в результаті недотримання технології виробництва, що призводить до спотворення або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковані фарби, нечітка печатка, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перегорнуті аркуші, відсутність аркушів, або їх повторення, невідповідність назви книги на обкладинці її змісту і т.д.). Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару: ● товар не був у вживанні і не має подряпин, сколів, потертостей тощо. ● товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка ● товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. За яких обставин ми пропонуємо повернення та відшкодування? Ми пропонуємо 14-денний термін повернення невикористаних товарів після отримання. Клієнт може вимагати повернення коштів з будь-якої причини. Ми повернемо вартість покупки, якщо товар не відповідає очікуванням, товар доставлений пошкодженим або в непридатному для використання стані. Товар може бути прийнятий нами назад тільки в тому випадку, якщо він не ношений і не використовувався. Що повинен зробити клієнт, щоб отримати відшкодування? Щоб отримати відшкодування, ви повинні повідомити нас про те, що хочете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, надіславши електронного листа до нашої служби підтримки клієнтів на адресу ел.пошту support@bethowen.in.ua.  Повернення має супроводжуватися номером замовлення, вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко ідентифікувати, що товар належить вам. Після цього ви отримаєте відділення Нової Пошти на який слід відправити товар

Хто несе витрати? Покупець несе повні витрати на зворотню доставку Новою Поштою. Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення, фактичну вартість повернення у разі проблемного товару або якщо товар не сподобався покупцеві. Що станеться, якщо я отримаю товар з явним дефектом? Якщо клієнт отримує пошкоджений товар, ми надішлемо йому такий самий товар безкоштовно. Клієнт не зобов'язаний повертати нам пошкоджений товар. Товар вважається дефектним, якщо товар був фізично пошкоджений під час транспортування, наприклад, зламана іграшка для котика.

icon_viber icon_teleg icon_callback